Кез келген кампания 360 тиімді PR-сүйемелдеусіз толыққанды болмайды. PR-құралдарын сауатты таңдау және активацияларды іске асыру қоғамдық санада брендті, компанияны және тіпті жеке персонаны позитивті қабылдауды қалптастыруға көмектеседі.
Кез келген кампания 360 тиімді PR-сүйемелдеусіз толыққанды болмайды. PR-құралдарын сауатты таңдау және активацияларды іске асыру қоғамдық санада брендті, компанияны және тіпті жеке персонаны позитивті қабылдауды қалптастыруға көмектеседі.
Өз саласында нақты мақсаттарға қол жеткізу және абыройын орнату үшін оның дағдыларына, білімдеріне, тәжірибесіне негізделген тұлғаның бірегей образы мен беделін жасау. Имиджді жасау бойынша стратегияны құру, қажетті медиа мен оқиғаларды іріктеу.
Іске қосу: 2 аптадан бастап
Дағдарысқа қарсы PR
Компанияларға медиада дағдарыстарды тиімді басқаруға көмектеседі, беделді қалпына келтіреді және клиенттер мен серіктестердің сенімін қайтарады.
Іске қосу: 1 аптадан бастап
Ақпараттық сүйемелдеу
Құралдарды іріктеу және компания, оның өнімдері, қызметтері немесе оқиғалар туралы ақпаратты таратуға бағытталған жұмыстарды жүзеге асыру.
Іске қосу: 1 аптадан бастап
Ақпараттық сүйемелдеу
Дағдарысқа қарсы PR
Компанияларға медиада дағдарыстарды тиімді басқаруға көмектеседі, беделді қалпына келтіреді және клиенттер мен серіктестердің сенімін қайтарады.
Іске қосу: 1 аптадан бастап
Жеке бренд
Өз саласында нақты мақсаттарға қол жеткізу және абыройын орнату үшін оның дағдыларына, білімдеріне, тәжірибесіне негізделген тұлғаның бірегей образы мен беделін жасау. Имиджді жасау бойынша стратегияны құру, қажетті медиа мен оқиғаларды іріктеу.
Іске қосу: 2 аптадан бастап
Құралдарды іріктеу және компания, оның өнімдері, қызметтері немесе оқиғалар туралы ақпаратты таратуға бағытталған жұмыстарды жүзеге асыру.
Іске қосу: 1 аптадан бастап
Сіздің байланыс ақпаратыңыз
Кез келген кампания 360 сауатты PR-сүйемелдеусіз толыққанды болмайды.
FAQ: PR
PR және жарнама арасындағы айырмашылық аудиториямен коммуникациялау тәсілдемесінде болады. PR жұртшылықпен байланыс арқылы компанияның немесе брендтің позитивті образын қалыптастыруға және қолдауға тырысады, сол арада жарнама өнімді немесе қызмет көрсетуді тікелей ілгері жылжытады.
PR-құралдар әсіресе тиімді: * Арнайы жобалар – вирустық әлеуеттің есебінен компания туралы ақпаратты таратуға көмектеседі; * Медиалық қарым-қатынастар – жарияланымдарды жасау үшін тілшілермен байланыстар орнатады; * Әлеуметтік желілер – аудиторияны кең қамтуды және онымен өзара әрекеттесуді қамтамасыз етеді.
Ия, PR-кампанияның нәтижелерін әртүрлі метрикалардың көмегімен өлшеуге болады: БАҚ-та қамту, жарияланымдардың саны, аудиторияны жұмылдыру деңгейі және т.б. кампанияның түзетулерді енгізу қажеттілігі бойынша тиімділігін бағалауға мүмкіндік береді.
Тілшілермен жақсы қарым-қатынастарды сақтау компанияның БАҚ-тағы жарияланымдарды алуы және де өзекті тақырыптар мен трендтерден хабардар болуы үшін өте маңызды. Тілшілер – компания және оның аудиториясы арасындағы негізгі байланыс, сондықтан олармен сенімді қарым-қатынастарды орнату бренд немесе өнім туралы ақпаратты сәтті тарату мүмкіндіктерін арттырады.
PR - мұның шыдамдылықты және жұртшылықпен коммуникацияға тұрақты назар аударуды талап ететін ұзақ мерзімді процесс екенін түсіну маңызды. Бірінші кезекте PR мақсаттарын айқындау және оларға қол жеткізу үшін қолайлы құралдарды таңдау , тілшілермен қарым-қатынастарды орнату және әртүрлі коммуникация арналары арқылы аудиториямен белсенді сұхбат жүргізу қажет.